Chystáte sa na reklamáciu?
Ako to prebieha:
1. krokKontaktujte nás
Napíšte nám na sanaplant@sanaplant.sk a čo najpodrobnejšie popíšte váš problém s tovarom. Ak je to možné, pošlite nám aj fotky. Proces urýchlite ak napíšete aj číslo vašej objednávky.2. krokPošleme ku vám kuriéra
V ten istý deň, najneskôr do 24 hodín vás budeme kontaktovať a pošleme ku vám kuriéra po tovar, samozrejme na naše náklady. Nemusíte sa trápiť s vytlačením štítka na balík. Kuriér ho pre vás bude mať.3. krokVrátime peniaze alebo vymeníme tovar
Prebehne posúdenie reklamácie, štandardne do 2 pracovných dní. V prípade, že vada bude neodstrániteľná, tovar vám vymeníme za nový alebo vám vrátime peniaze.
Chcete tovar vrátiť?
V prípade, že chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť, čo máte právo urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru, opäť nás informujte na sanaplant@sanaplant.sk a najneskôr do 24 hodín Vás budeme kontaktovať.
Alternatívne riešenia sporov
Vážení zákazníci,
informujeme vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO).
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke www.webgate.ec.europa.eu